content marketing

Jeśli Twoja firma przechodzi przez „suchy okres”, jeśli chodzi o generowanie ruchu lub sprzedaży za pośrednictwem marketingu treści, możesz rozważyć zmianę swojej strategii nieco. Większość marketerów i blogerów ma niewielkie lub żadne pojęcie o zwiększaniu leadów lub ruchu poprzez treści. W większości przypadków, używają go jako taktyki „hit-and-miss”, gdzie niektóre dni przynoszą rezultaty, a inne nie. Na szczęście istnieje sześć prostych kroków, które możesz podjąć, aby poprawić wydajność swojej strategii content marketingowej i osiągnąć bardziej znaczące rezultaty.

Cele marketingu treści

Kiedy pracujesz nad ulepszeniem swojej kampanii content marketingowej, musisz pamiętać o następujących celach, które pomogą Ci utrzymać kampanie na właściwym torze:

  • Zwiększenie świadomości marki
  • Poprawa wyników w wyszukiwarkach
  • Zwiększenie konwersji klientów
  • Tworzenie zaangażowania w treść
  • Zwiększanie ruchu na stronie

Pięć powyższych celów wymaga, abyś zwrócił uwagę na dane z Twoich obecnych działań content marketingowych, takie jak to, skąd pochodzi ruch na Twojej stronie. Jednym ze sposobów na to jest wykorzystanie narzędzi online, takich jak Google Analytics lub SimilarWeb. Pomogą Ci one dopracować Twoje obecne kampanie i stworzyć bardziej efektywne.

Przygotuj swoją stronę na ruch

Jeśli mówimy o ulepszeniu kampanii content marketingowej, to prawdopodobnie będzie się to wiązało ze zwiększeniem zarówno płatnego, jak i organicznego ruchu, który trafia na Twoją stronę. Ale czy Twoja strona jest w ogóle przygotowana do obsługi tego ruchu? Posiadanie powolnej strony internetowej może naprawdę zabić potencjał Twojej firmy, przestrzega https://efectownia.pl/pozycjonowanie-stron/. Z tego powodu, najlepiej jest zoptymalizować szybkość ładowania stron, aby zapewnić odwiedzającym dobre doświadczenia.

A oto kilka sposobów, jak możesz to zrobić:

  • Zoptymalizuj swoje wysokiej jakości obrazy, aby zmniejszyć rozmiar pliku.
  • Skorzystaj z niezawodnego CDN (content delivery network), aby zredukować opóźnienia.
  • Przechowuj strony w pamięci podręcznej na wypadek, gdyby witryna przestała działać.

Skup się na lepszych nagłówkach

Nagłówki mogą być potężne, ale tylko wtedy, gdy są one tworzone na tyle dobrze, aby przyciągnąć uwagę odbiorców. W swojej istocie, celem jest zwabienie czytelnika do wnętrza tekstu. A to często można osiągnąć obiecując jakąś nagrodę lub korzyść w zamian za cenny czas czytelnika. Jeśli chciałbyś znaleźć jakieś podstawowe inspiracje dla nagłówków, szczególnie przy tworzeniu wpisów na blogu lub newsletterów do kampanii email marketingowej, sprawdź Generator Tytułów Blogów SEOPressor. https://efectownia.pl/pozycjonowanie-stron/ zapewnia, że stamtąd łatwiej będzie Ci dopasować tytuł do Twojej branży lub sprawić, by był bardziej chwytliwy.

Innym podejściem, które wymaga większej kreatywności z Twojej strony, jest spisanie listy tytułów z głowy. Nie filtruj się i po prostu pisz. Kiedy już wymyślisz około 10 z 15 różnych nagłówków, możesz wybrać ulubiony i skupić się na dopracowaniu tego jednego. Upewnij się, że jest on wystarczająco chwytliwy, aby ludzie chcieli sprawdzić ciało lub sprawić, że będą chcieli podzielić się nim z przyjaciółmi.

Spraw, aby treść była bardziej wizualna

Współczesny marketer ma do dyspozycji różne rodzaje treści wizualnych, a niektóre z nich są niezwykle skuteczne. Oto lista popularnych opcji, które możesz wypróbować:

  • Infografiki – obrazy oparte na danych z przyjemnym dla oka designem.
  • Gifografie – infografiki na sterydach.
  • Filmy wideo – świetne do reklam lub materiałów instruktażowych.
  • Screenshoty – najprostszy sposób na dodanie wizualizacji do postów.
  • Prezentacje SlideShare – dostarczają informacji w łatwych do opanowania kawałkach.
  • Zdjęcia – muszą stanowić wartość dodaną do innych treści.
  • PDF – świetne narzędzie lead-magnet.

Wzbogacanie treści poprzez wizualizacje jest świetnym pomysłem na przyciągnięcie i utrzymanie uwagi czytelników. Zwiększa to również efekt „wow” Twojej marki i tworzy pozytywne wrażenie, dzięki czemu czytelnicy chętniej dzielą się Twoimi wpisami.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here