Namaluj swoją reklamę na ścianie

Tytuł tego artykułu brzmi nieco przewrotnie. Nikt wszak sam nie maluje swojej reklamy, bo niby w jaki sposób, gdzie i kto w ogóle wyda na to pozwolenie?

Ale, ale… przecież to jest doskonały pomysł na reklamę. Reklamę, która niw tylko będzie widoczna na pierwszy rzut oka, ale również może sprawić, że otaczająca nas rzeczywistość będzie bardziej kolorowa.

Barwne murale reklamowe

Do niedawna murale kojarzyły nam się wyłącznie ze sztuką uliczną. Miejskie przestrzenie były zamalowywane w lepszy lub gorszy sposób przez domorosłych, podwórkowych artystów. Ich zaletą była, i jest nadal, widoczność. Murale do tego stopnia wpisały się w naszą rzeczywistość, że zaczęto je wykorzystywać do celów marketingowych.

W tym miejscu znajdziesz team, który przygotuje mural dla Twojej firmy od A do Z. Wystarczy kliknąć w link: https://www.znajdzreklame.pl/murale-reklamowe.

Zalety murali reklamowych

Największą zaletą murali reklamowych, o której wspomnieliśmy już wcześniej, jest widoczność. Wielki format przyciąga oko i mimowolnie zapada w naszej pamięci. Jeżeli dodamy do tego interesującą treść, to sukces mamy w zasięgu ręki. Praca nad muralem jednak jest praco i czasochłonna. Konieczny jest odpowiedni projekt dostosowany do formatu konkretnej ściany. Drugą zaletą murali marketingowych jest ocieplanie przestrzeni miejskiej. Szare, odrapane i zaniedbane niegdyś mury oraz ściany zyskują nowe życie, a twórcy murali dbają o to, aby służymy długo swoim odbiorcom. Inną korzyścią wynikającą z inwestycji w murale jest również inwestycja w środowisko. Okazuje się bowiem, że ekipa z www.znajdzreklame.pl w swojej ofercie ma również EcoMurale.

Murale ekologiczne, bo tak należy je nazywać, to murale, które powstały przy użyciu specjalnej farby o niebywałych właściwościach. Farba ta pochłania drobinki zanieczyszczeń z powietrza. Połączenie praktycznych aspektów powstawania murali wraz z kwestiami pożytecznymi to przede wszystkim dobry ruch PRowy dla firmy, która ma realny wpływ ma środowisko.

Liczy się pomysł i jego realizacja

Nawet najlepiej usytuowana ściana w mieście nie zastąpi pomysłu na daną kampanię marketingową. Kreatywny projekt, dobór barw, rozłożenie treści to bardzo istotne kwestie podczas powstawania muralu. Musi on być na tyle ciekawy, żeby odróżniał się od pozostałych form reklamy, ale również musi wpisywać się w wybraną przestrzeń i jej lokalizację, ponieważ zostanie on w tym miejscu na dłużej. Nie ryzykuj. Zdaj się na profesjonalistów z www.znajdzreklame.pl.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here